Brev:
Laktoseintolerans - 9 mdr.
9. juli 2014
Alder:
9 mdr.
Laktoseintolerans - 9 mdr.
Hej Helen, lige et spørgsmål til.
Vi forældre er begge laktoseintolerante og storebror mistænker vi for at være intolerant, han skal de næste 3 uger være på laktosefri kost således at vi kan se om der er kommet en forandring.
Lillebror giver vi almindelig tykmælk og smør. Men hvad skal gøre når jeg laver aftensmad og jeg feks skal bruge lidt fløde? Sker der noget ved at lillebror får laktosefri fløde eller lidt laktosefrit mælk? Vi drikker jo så 0,5% udgaven, men så kan jeg måske bare hælde lidt modermælkserstatning over? Hmm, det er lidt omstændigt synes jeg :-)
På forhånd tak